צנרת שאיבה בואקום גבוה

חברת SovPlym ישראל אמונה על תכנון, ייצור, התקנה ומתן שירות עבור מערכות סינון אוויר לאורך יותר מ- 3 עשורים. הניסיון העשיר של חברתנו מאפשר התאמה של הפתרונות המיטביים עבור הלקוח, המוצעים בהתאם לצרכי כלל התעשייה המקומית והבינלאומית, וזאת תוך ניהול מוקפד, הכולל עמידה בתקני ISO רלוונטיים ובתקן CE האירופי.

על פתרונות האוורור והסינון שלנו נמנים בין היתר מערכות מרכזיות לשאיבה בואקום גבוה.

בהם נתמקד במאמר זה. מערכות מסוג זה ניתנות לשימוש ל-3 שימושים עיקריים:

ניקוי אולמות ייצור – חיבור צנרת גמישה ואביזר ניקוי ייעודי לאאוטלטים הפרושים בכל רחבי המפעל ומחוברים בצנרת למערכת ניקוי מרכזית.

  1. ניקוי אולמות ייצור – חיבור צנרת גמישה ואביזר ניקוי ייעודי לאאוטלטים הפרושים בכל רחבי המפעל ומחוברים בצנרת למערכת ניקוי מרכזית.
  2. שינוע חומרים – בדרך כלל העברה של חומר גלם מסילואים, שקים או מכונות לתא מילוי ייעודי, לשם המשך טיפול בחומר או לצורך אריזתו.
  3. יניקה של אבק או שבבים בתהליכי ייצור – ניתן להשתמש במערכות בואקום גבוה גם לחיבור יניקה לכלי עבודה או לשאיבה מעמדות עבודה לצורך שמירה על ניקיון עמדת הייצור ועל בריאות העובדים.

מערכת יניקה בואקום גבוה

מערכת יניקה בואקום גבוה כוללת נקודות קצה הסמוכות לעמדות העבודה והניקיון, בכל נקודת עבודה מותקן אאוטלט אשר ניתן לחבר אליו צנרת ואביזר מתאים לשאיבה. צנרת ראשית מובילה מכל נקודות היניקה למערכת ניקוי הכוללת שואב מתאים, ציקלון או מפריד במידת הנדרש ומפוח אונות או טורבינה המספקת את עוצמת השאיבה הנדרשת, ותוך התחשבות בהתנגדות הנדרשת לפי החומר הנדרש לטיפול.

ניתן להתאים את המערכת למספר משתמשים בו זמנית. המערכת מתוכננת בהתאם לסוג האבק ולתכונותיו המיוחדות (תוך התאמה לחומר אברזיבי, קורוזיבי, נפיץ וכדומה). ניתן לבצע מערכת חכמה המזהה שימוש בנקודה מסויימת כדי להפעיל את המערכת ולוסת את עוצמת השאיבה בהתאם. בנוסף יש להתאים את סוג הפילטר בהתאם לאבק הנוצר.

המגוון העשיר של דגמים ומוצרים, ביחד עם הניסיון הרב שצברה החברה לאורך השנים, מאפשרים התאמה אידיאלית של פתרונות אוורור לצרכי הלקוח על פי מאפייני סביבת העבודה, גודל החלל, סוג החומרים, פתרונות קיימים, צרכים עתידיים ועוד. כמו כן, אנו יודעים לתכנן וללוות פרויקטים בתחום האוורור והסינון לכל שלביהם, תוך מתן ייעוץ צמוד לבעלי התפקידים השונים ועבודה משותפת עימם

מלבד האמור לעיל, חברתנו מציעה עוד שורה ארוכה של פתרונות ומערכות לסינון אוויר, בהתאמה מדויקת לצרכי ודרישות הלקוח, החל במפוחים תעשייתיים, דרך מטהרי אוויר ועד למערכות אוורור מרכזיות. לפרטים נוספים ולקבלת הכוונה מקצועית, הנכם מוזמנים לפנות אל חברתנו למתן ייעוץ ראשוני ללא עלות.

מוצרים קשורים

מסנן בואקום גבוה כולל מפריד מדגם SFV

מסנן בואקום גבוה כולל מפריד מדגם SFV

מפוח אונות VPR

מפוח אונות VPR

אביזרים למערכות בואקום גבוה

אביזרים למערכות בואקום גבוה

לכל מערכות הניקוי בוואקום גבוה >>

צור קשר