מערכות אוורור וסינון אוויר

מערכות אוורור וסינון אוויר

משנת 1989 מתמחה חברת סובפלים בתכנון, ייצור, אספקה והתקנה של מערכות אוורור וסינון אוויר, החל במסנן אוויר תעשייתי נייד או נייח, דרך זרועות יניקה ופתרונות סינון לעמדות עבודה, ועד מערכות סינון אוויר מרכזיות.

כיום מעסיקה החברה יותר מחמש מאות עובדים מקצועיים מנוסים, בהם טכנאים ומהנדסים, אנשים שירות ועובדי ייצור, הפועלים ביחד כדי לתת מענה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובעלויות כדאיות ללקוחותינו. לאורך השנים צברנו ניסיון עשיר במתן פתרונות מתקדמים ואמינים, המאופיינים ביעילות אנרגטית גבוהה, וביכולתנו לתת מענה שלם לצרכי מערכות יניקה וסינון – החל בתכנון וביצוע, ועד להתקנה, תפעול ומתן שירות למערכות לקוחותינו.

לחיוג לחצו כאן 1-700-555-846

ליצירת קשר לחצו כאן

מערכות סינון לאוורור כללי

כאמור, חברתנו מציעה בין היתר מערכות אוורור תעשייתי המיועדות לטיהור כללי של אוויר ממזהמים, שמקורם בתהליכי ייצור בחללי מפעלים. השימוש במערכות אלו מומלץ צרכים ובמצבים שונים, למשל כאשר לא ניתן ליישם פתרונות של יניקה מקומית באופן המניח את הדעת.

דוגמא טובה לכך מהווה מערכת Push-Pull שהינה מערכת מודולארית ולפיכך ניתנת להתקנה מבלי להידרש לביצוע שינויים מורכבים בעלויות גבוהות. מערכת זו המתאימה במיוחד עבור חללי עבודה גדולים ובחללים בהם ישנן פליטות רב מוקדיות, מצטיינת ביעילות אנרגטית גבוהה, ברמת רעש נמוכה וכאמור בעלויות רכישה משתלמות. המערכת מפחיתה את ריכוזי האבק והעשן שנוצרים כתוצאה מתהליכי ייצור שונים, וצוות המתכננים שלנו יודע לתכנן ולהתאימה לפי הצרכים המגוונים של לקוחותינו. הצוות המקצועי של שלוחת סובפלים ישראל ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לתכנן את המערכת בהתאם לפרמטרים שונים, ביניהם פריסה של עמדות העבודה בחללי הייצור וכמותן, פתרונות האוורור שכבר קיימים במקום, נפח החלל ותהליכי העבודה הספציפיים במפעלכם.

דוגמא נוספת של מערכות סינון אוויר לאוורור כללי היא מערכת Diluter, המתאימה לאולמות ייצור בהם קיימת פליטת אבק ועשן המתבטאת בריכוזים גבוהים של חלקיקים הנוטים להצטבר בתקרה. זוהי מערכת המדללת את ריכוזי החלקיקים על ידי סינון האוויר המזוהם וערבוב של הענן עם אוויר נקי. על כן, מלבד יצירת סביבת עבודה בטוחה ונקייה יותר ממזהמים לכלל העובדים במפעל, מערכת זו גם מקטינה מאוד הצטברות אבק על גבי רצפת הייצור והמכונות, דבר החוסך בזמן עבודה לצרכי ניקיון.

הפילטר של מערכת זו מזרים לחלל אוויר נקי תוך בקרה על מידת הספיקה הרצויה, כאשר הסילונים החזקים יכולים לזרוק אוויר עד לטווח של חמישים מטרים ממיקומו של המסנן. על כן, היא מתאימה במיוחד למפעלים בהם נעשית עבודה במספר נקודות ועל חלקים גדולים, ו/או בנקודות משתנות ודינאמיות, וכאמור כאשר קיים קושי להתקין מערכות יניקה מקומיות – למשל עקב שימוש בעגורנים בחללי הייצור. יש לציין כי מדובר במערכת נוחה מאוד לתפעול עם עלויות תחזוקה נמוכות עקב יכולת הניקוי העצמית של המסנן, וכמו כן היא מצטיינת ברמת רעש נמוכה, מגיעה עם לוח בקרה מובנה, ובדומה למערכת Push-Pull גם עלויות הרכישה וההקמה הראשונית שלה נמוכות יחסית.

מגוון פתרונות מתקדמים נוספים

מלבד מערכות סינון אוויר מקיפות, חברתנו מציעה עוד שורה ארוכה של פתרונות מקומיים הנותנים מענה לשטחים בגדלים שונים בחללי המפעל, ביניהם מפוחים תעשייתיים, מסננים ניידים ונייחים, פתרונות סינון לעמדות עבודה ומסננים תעשייתיים מיוחדים. כך למשל, בתחום המסננים המיוחדים אנו מציעים את מסנן SFM לעומסים גבוהים, בעל יכולת ספיקה וסינון גבוהה של אבק יבש, רחיף ובלתי דליק. כמו כן, אנו מציעים את מסנן שקים SFN המיועד לסינון חלקיקים בריכוזים גבוהים מאוד של עד 50 גרם/מ”ק, ומסנן SFB אוטומטי עם יכולת ניקוי עצמית לאבק רחיף שאותו מתקינים על גבי סילו או בתוך המבנה.

הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לרשותכם על מנת לייעץ ולהכווין לפתרונות הטובים והמתאימים ביותר לצרכיכם. כמו כן, לשירותי ייעוץ ותכנון בנושאי אוורור תוכלו לפנות אלינו ולקבל ליווי של הפרויקט על כל שלביו.

מוצרים קשורים

מסנן שקים

מסנן שקים SFN

מסנן שקים SFM

מסנן שקים SFM

מסנן חלקיקים MDV

מסנן חלקיקים MDV

 

 

לכל המסננים התעשייתיים >>

צור קשר